Alla inlägg under april 2015

Av Sandra - 28 april 2015 18:34

6 månader sen jag skrev förra inlägget. Var tog den tiden vägen?!  Mycket har hänt sen dess. Jag började jobba halvtid innan jul, nu är jag inne på min sista 75% vecka. Nästa vecka är det dags för heltid igen.  Jag äter inga mediciner alls nu, bortsett från insomningstabletter vid enstaka tillfällen. Det funkar okej. Jag är lite svajig, men, det funkar.  Inte lyckats hitta någon som funkar och som jag kan tolerera biverkningarna av. Venlafaxin var ett rävgoift att sluta med. Värsta hitills. Vill inte ena tänka på deg. Har sedan igår varit inne i ett riktigt uppåtflow. På gott och ont. Jag försöker kontrollera mig själv, men jag kan inte påstå att det är lätt. Tankarna far åt alla håll och jag har sjukt mycket enegi. Som jag tyvärr inte vet var jag ska göra av.  Förhoppningsvis  klingar det av snart, utan att resultera i en deppkrasch.

 

Läkartid nästa vecka. Jag ser inte fram emot det. Galet trött på att träffa olika läkare (som aäger helt olika saker) varje gång. Och  få mediciner strödd över mig utan att få någon att prata med eller vända mig till.

 

Osammanhängande inlägg känner jag. Jag kan knte skriva så fort som tankarna hoppar. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards